הכינו את גופכם לקיץ – כל מה שתצטרכו לקיץ מושלם

ניווט מהיר

בשונה מהחורף, אז רובנו יכולים להסתיר את הדברים שאנחנו פחות אוהבים בעור ובגוף שלנו בעזרת שכבות, אביזרי חורף ומעיל מחמם, בקיץ כולנו רוצים לשמור על הגזרה קצת יותר ואפילו להרגיש טוב עם הגוף שלנו. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך להיכנס למשטר של כדי הכינו את גופכם לקיץ, שלשמחתנו כאן בארץ, הוא די ארוך.

 

פתרונות הרזיה ששווה להכיר

היום השוק מציע מגוון רחב של פתרונות המסייעים בתהליך ההרזיה של הגוף כמו למשל תוספי תזונה, תה צמחים עם רכיבים פעילים, זריקה להרזיה ומוצרי חיטוב. כמובן שלא מומלץ לבחור לשלב כמה פתרונות כאלה בו זמנית, אלא להתאים את המוצר או השירות שמתאים לכם בהתאם למבנה הגוף שלכם, המצב הפיזי והנפשי שבו הגוף נמצא וכמובן אורח החיים שלכם. למשל, לנשים אחרי לידה לא יתאים כל דבר בשל השינויים ההורמונליים, הפיזיים והנפשיים שהגוף עובר.

 

 

תזונה היא שם המשחק

תזונאים, מומחים בתחום הספורט, רופאים ובעלי מקצוע נוספים מתחום הבריאות, כולם טוענים כי לא משנה כמה פעילות גופנית אנחנו נעשה, אם לא נשמור על תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת, יהיה לנו מאוד קשה, עד בלתי אפשרי לחטב את הגוף. לכן, חשוב לבנות תפריט המותאם לכם באופן אישי, למטרות שלכם ושוב, גם למבנה הגוף שלכם ולאורח החיים שלכם. מה זה אומר? זה אומר שאם אתם עובדים בעבודה במשמרות לילה, התפריט שלכם יהיה אחר מאשר מישהו שעובד במהלך היום. מה חשוב שיהיה בתפריט? הרבה ירקות, מכל הסוגים, מעט פירות וכמה שפחות אוכל המכיל רכיבים מתועשים, נתרן, סוכר וחומרים משמרים. אם אתם נמצאים המון זמן בחוץ, שווה להשקיע בהכנת אוכל מבושל אותו תוכלו לקחת לעבודה בקופסאות ולהימנע מצריכה של אוכל לא בריא.

 

בחרו פעילות שאתם מתחברים אליה

מכירים את האנשים שנראים שהם ממש סובלים בזמן שהם מבצעים פעילות גופנית? אז זה ממש אבל ממש לא חייב להיות ככה. היום יש מגוון כל כך גדול של פעילויות, חוגים ומאמנים שאפשר להשתלב בהם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את זו שאתם אוהבים ומתחברים אליה. זה לא חייב להיות רק ריצה, רכיבה על אופניים או רישום לחדר הכושר השכונתי. תוכלו ללמוד לגלוש, לחתור בפארק הירקון, לעשות יוגה, פילטיס מכשירים, קיקבוקס, זומבה או להשתלב באחת התכניות שהביאו לאחרונה מחו“ל.

 

יש אפילו תכנית שהיא סטייל ”מסיבת כושר“ וזה לגמרי יכול לגרום לכם להתמיד. בנוסף, כדי לחטב את הגוף, חשוב לשלב כמה סוגים של אימונים כמו למשל אימוני כוח, אימוני סיבולת, אימונים אירוביים וככה הרבה יותר קל להגשים את המטרות שלכם ולשמור על זה לאורך זמן.

 

ועוד כמה טיפים מעולים במסגרת הכינו את גופכם לקיץ

  1. חטאתם? סלקו את רגשות האשמה ופצו על זה ביום שלמחרת- אם אכלתם קינוח, המבורגר, צ‘יפס ובירה עם החבר‘ה או כל ”חטא“ אחר, אין טעם להיכנס לרגשות אשמה, פשוט ביום שאחרי קזזו את זה, אכלו סלט טונה בצהריים ובזה הסיפור ייגמר.
  2. אם אין לכם זמן, הכניסו את הכושר אליכם הביתה – אנחנו חיים בעידן המודרני, עידן שבו כמות שעות העבודה עולה על המקובל. לכן, אם אתם לא מצליחים לשמור על שגרה של פעילות גופנית לאורך זמן, חפשו פתרון שתוכלו לעשות בבית כמו הליכון ביתי או אפליקציית אימונים קבועה.
  3. ביגוד- גוף חטוב זה לא רק שרירים וקוביות בבטן. חשוב לבחור בגדים שמחמיאים לכם ונראים טוב על הגוף.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר