מכשירי כושר ביתיים

ניווט מהיר

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שזהו, מחר אתם מתחילים להתאמן, שאתם מפסיקים עם המתוקים ועם הג‘אנק ועוברים לקיים אורח חיים בריא. כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם רוצים להתחטב ולשפר את איכות החיים שלכם אבל ברגע האמת הבנתם שזה פשוט לא עובד. לחלקכם זה לא עובד כי אין לכם זמן, לחלקכם זה לא עובד כי אתם לא מצליחים להתמיד מכל מיני סיבות וחלקכם פשוט נתרעים בכל פעם שיש בחוץ יותר מדי שמש או יותר מדי גשם. אז מסתבר שיש פתרון וקוראים לו מכשירי כושר ביתיים. עם סוגים שונים של מכשירים אפשר לבצע סוגים שונים של אימונים ויש לשיטה הזו כל כך הרבה עדויות מוצלחות.

 

הליכון ביתי – יתרונות ששווה להכיר

אין ספק כי אחד ממוצרי הכושר הפופולארים בקרב ישראלים הוא ההליכון. אותו מוצר שיש בכל חדר כושר, בכל סטודיו ובכל קאנטרי קלאב. באמצעות הליכון ניתן לבצע סוגים שונים של אימונים כמו הליכות, ריצות, אימוני אינטרוולים ולבנות את הכושר שלכם בהדרגה. אימונים מהסוג הזה מסייעים לחזק את כל שרירי הגוף, הם תורמים לשריפת שומנים, לתהליך הירידה במשקל, עוזרים להזרים דם וחמצן לכל התאים בגוף. בנוסף, ניתן לבצע

אימון בכל מזג אוויר וזה לא משנה אם אתם טיפוסים של חורף, קיץ, סתו או אביב. אם אתם חוששים לגבי תחזוקה או תקלות, יש היום טכנאים שמבצעים תיקון הליכונים וכך תוכלו לחזור לפעילות במהירות.

 

אילו מכשירי כושר נוספים אפשר לאמץ?

למעשה, אם תחליטו להקים לעצמכם פינת כושר ביתית, יש אינספור מכשירים ואביזרים שאתם יכולים לשלב. סטפר למשל נחשב למוצר מעולה שיכול לבנות לכם סיבולת לב ריאה, לשרוף שומנים בקצב מסחרר ולחטב את הגוף. גם מכשיר הסקי מעולה ומסייע בחיטוב הזרועות, הרגליים והישבן, למעשה באמצעותו כל הגוף כולו עובד. תוכלו גם לרכוש משקולות בהתאם ליכולות הפיזיות שלכם לידיים ולרגליים, מכשיר שנקרא מג‘יק מעולם הפילטיס התורם רבות לחיזוק שרירי הליבה, גומיות בצבעים שונים המסייעות לעבודה על הגמישות וביצוע תרגילים מעולם הפיזיו לצד מתיחות המסייעות למנוע פציעות ודלקות, לפני, בזמן ואחרי האימון.

 

 

ועוד כמה טיפים שיכולים לעזור לכם

  1. אימון מותאם אישית – לפני שאתם מתחילים להתאמן בבית, שווה להתייעץ עם מומחה מתחום הכושר ולבנות עבורכם תכנית אימון ספיציפית. תכנית אימונים המתאימה לאורח החיים שלכם, למצבכם הפיזי והנפשי ויותר מזה – ליכולות הפיזיות שלכם מבחינת החוזק, חשובה כל כך מכל כך הרבה בחינות והיבטים. קודם כל, אימון מותאם אישית מאפשר לכם להציב מטרות התואמות את מה שאתם יכולים לעשות ולהתמיד באימונים לאורך זמן.
  2. שלבו עם האימונים תזונה מאוזנת – אי אפשר להגיע להישגים ולממש את המטרות שהצבתם לעצמכם אם אתם מתפזרים באוכל. זה לא אומר להתחיל דיאטות כאסח, אבל כן כדאי להקפיד על אכילה מאוזנת, להרבות בירקות ופירות, להמעיט במוצרים עתירי שומן טראנס, כולסטרול, מלחים וסוכרים. במידת הצורך תוכלו לפנות למומחה מתחום התזונה כמו תזונאית למשל.
  3. גוונו בין האימונים – אחת הבעיות שמונעות מאנשים להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן היא שמתחיל להיות להם בשלב מסוים משעמם. האימון הופך מונוטוני, הם כבר לא מאותגרים ולכן יש חשיבות רבה לגוון בין האימונים. איך עושים את זה? משלבים אימונים מעולמות אחרים כמו עולם היוגה והפילטיס, שמים ביוטיוב סרטונים של מתיחות או מצטרפים לאפליקציה ייעודית שתאפשר לכם גיוון. באופן כזה תוכלו להנות מפעילות גופנית התואמת לאופי שלכם ולהתמיד באימונים.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר