דרופשיפינג למתחילים כל מה שכדאי לדעת לפני שנכנסים לתחום

ניווט מהיר

דרופשיפינג היא שיטת מימוש קמעונאית שבה קמעונאי מסחר אלקטרוני לא מחזיקים סחורות במלאי. במקום זאת, כאשר לקוח רוכש פריט מהחנות, הקמעונאי פשוט משיג את הפריט מאחד הספקים שלו ואז שולח אותו ישירות ללקוח.

היתרון העיקרי של דרופשיפינג הוא שזה לא דורש שום השקעה מראש. הקמעונאי אינו צריך לקנות מלאי או להשקיע בשטחי אחסנה ואחסון למוצרים. זה גם מפחית את הסיכון מכיוון שהקמעונאים אינם צריכים לשאת מוצרים שלא נמכרו במאזנם כמלאי.

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו החנות לא מחזיקה שום מלאי. במקום זאת הם מסתמכים על ספקים או סיטונאים שישלחו את המוצרים ישירות ללקוחותיהם.

בדרופשיפינג הספק ישלח את המוצר ישירות ללקוח. בעל החנות יצטרך לדאוג רק להזמנות ולשירות הלקוחות, בעוד שהספק דואג לכל שאר ההיבטים כמו ייצור, אריזה ומשלוח.

מדובר בדרך שהיא דרך מצוינת לעסקים קטנים להקים חנויות מקוונות משלהם מבלי להשקיע במלאי או בשטחי מחסן.

למי דרופשיפינג למתחילים מתאים

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו אתה לא צריך להצטייד בשום מוצר. אתה יוצר חנות מקוונת, ואז מוצא ספקים שישלחו את הסחורה ישירות ללקוחות שלך. אתה יכול גם לעבוד עם יצרן או סיטונאי, אשר לאחר מכן ישלח את הסחורה ללקוח שלך בשמך.

דרופשיפינג מושלם ליזמים שרוצים להקים עסק משלהם מבלי להשקיע הרבה כסף מראש, הוא יכול לשמש כאבן דרך עבור עסקי מסחר אלקטרוני מורכבים יותר כמו Amazon FBA או eBay ארביטראז'.

דרופשיפינג למתחילים מתאים לעסקים קטנים שרוצים למכור מוצרים ללא צורך בהשקעה במלאי או בשטחי מחסן. זה גם מועיל לעסקים שרק מתחילים ורוצים לבדוק מוצרים חדשים לפני שהם מתחייבים להשקיע בהם במלואם.

החיסרון העיקרי של דרופשיפינג הוא שיכול להיות קשה למצוא ספקים אמינים וזה יכול להיות קשה להשיג לקוחות אם אין לך תקציב שיווק גדול.

דרופשיפינג מתאים לאנשים שרוצים להקים עסק מבלי לקחת חובות או לבצע השקעות גדולות. זה מתאים גם לאנשים שרוצים לעבוד מהבית ויש להם את הגמישות של היכולת לבחור את השעות שלהם.

 

 

חסרונות בשיטת דרופשיפינג

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו החנויות לא צריכות לקנות או לאחסן מוצרים, אלא לקבל הזמנות ולהעביר אותן לספקים. בעל החנות מפיק את הרווח שלו על ידי חיוב הלקוח עבור ההזמנה. דרופשיפינג היא שיטה פופולרית בקרב יזמים חדשים מכיוון שניתן לעשות זאת במינימום השקעה וללא אחסון מלאי.

החסרונות של שימוש בדרופשיפינג כמודל העסקי שלך:

החיסרון הראשון בו נדון הוא שאתה אחראי לשירות הלקוחות כאשר משהו משתבש בהזמנה. זה יכול להיות זמן רב ומתסכל עבור יזם חדש שיש לו הרבה דברים אחרים לעשות בעסק שלו. אם לא תיזהר, אתה עלול לבזבז יותר זמן על שירות לקוחות מאשר על כל דבר אחר

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו חברה לא שומרת את הסחורה שהיא מוכרת במלאי. במקום זאת, כאשר לקוח רוכש את הפריט, החברה פשוט מעבירה את פרטי ההזמנה שלו לחברה אחרת שתשלח את המוצר.

החיסרון העיקרי בשיטה זו הוא שאם לקוח מחליט להחזיר פריט אז בית העסק לא יוכל למכור אותו מחדש כי אין לו מלאי. המשמעות היא שהם מפסידים את כל הרווחים שלהם מהעסקה הזו ולכן דרופשיפינג אינו רווחי כמו שיטות אחרות למכירת סחורות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר