לידים לעסק – איך משיגים אותם?

ניווט מהיר

לשיווק באמצעות הפלטפורמות השונות בדיגיטל, מגוון רחב של יתרונות, אשר מאפשרים להגדיל את הכמות לידים לעסק שלנו על ידי פעולות כמו בניית אתר תדמיתי או חנות אינטרנטית, הקמת דף נחיתה, קידום אורגני וממומן בגוגל וברשתות החברתיות, עיצוב באנרים ועוד. השאלה אותה אנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא איך כדאי לנו לחלק את תקציב השיווק והפרסום של העסק שלנו. אז כדי להבין את הדברים קצת יותר לעומק, בחרנו לעשות לכם סדר בבלאגן.

 

הקמת אינטרנט ודפי נחיתה

מדובר בשתי דרכים מועילות מאוד לייצר עוד תנועה ועוד לידים. מה זה בעצם ליד? הכוונה ללקוח פוטנציאלי שמביע עניין בעסק, במוצר או בשירות שאנחנו מספקים. הפרטים של הליד מכילים את הדרכים השונות שלנו ליצור קצר עם הלקוח כמו כתובת מייל, טלפון וכדומה. בהיותנו בונים אתר אינטרנט או מעצבים דף נחיתה, המטרה היא בעצם להוביל את המודעות שמתפרסמות בפלטפורמות הפרסום השונות הקיימות. בעוד אתר אינטרנט מהווה סוג של ”כרטיס ביקור“ עבור העסק שלנו ובו אנו יכולים להציג את המוצרים והשירותים השונים, דף נחיתה מתפרסם באמצעות קמפיינים ממומנים. כל קמפיין שעושה דרך אל דף הנחיתה, יציג בפני הגולשים שלנו מידע שהמטרה שלו היא בעצם להוביל את הגולש להשארת פרטים.

 

קידום ושיווק אינטנסיבי ברשת החברתית פייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הכי מובילות והכי פופולאריות. התנועה בה גבוהה מאוד וניתן להתאים את תהליכי השיווק והפרסום לקהלי היעד שלנו. בנוסף, השיווק בפייסבוק מעניק לנו יתרונות בהשוואה לכלים אחרים, שכן אנחנו יכולים לבצע פילוח ממוקד בהתאם לקהלי היעד שלנו ולתכנן את המודעה לפי הצורך. למעשה, היום מומלץ עבור כל בעל עסק להקים עמוד עסקי בפייסבוק ולהקים מודעות שיפנו את הגולשים אל התכנים של הדף, לדפי נחיתה אחרים או לאתר האינטרנט שלנו. המטרה היא שוב לייצר כמה שיותר תנועה ולהגדיל את כמות הלידים לעסק שלנו.

 

פרסום מודעות בגוגל

אם יש לכם עסק שהשירותים אותם הוא מציע, מתאימים לכולם כמו חשמלי, טכנאי גז או שיפוצניק, כדאי לפרסם מודעות בגוגל. ככה המודעות מתפרסמת רק עבור גולשים שמחפשים באופן ממוקד את השירותים שאנחנו מציעים. במצב כזה, גם אם האתר שלכם לא נמצא במיקומים גבוהות בביטויי מפתח בתוצאות החיפוש בגוגל, המודעות יעשו את העבודה במקום בצורה יעילה ומהירה. יש לפרסום מודעות בגוגל יתרון משום שכאשר אדם מחפש שירות מסוים, הוא צריך אותו כאן ועכשיו.

 

כמובן שיש שיטות נוספות לייצר לידים לעסק שלנו כמו פרסום אורגני וממומן ברשת החברתית אינסטגרם וברשת החברתית יוטיוב, פרסום באווטברן או בטאבולה, שם ניתן לקדם את התוכן שרלוונטי לעסק שלנו, פרסום כתבות ממומנות ועוד.

 

כמה יעלה לי לפרסם ולשווק את העסק שלי בדיגיטל?

יש מגוון רחב של משתנים אשר משפיעים על המחיר לשיווק ופרסום עסקים באינטרנט. ראשית כל, זה מאוד תלוי בתקציב שלכם. למשל, יש עסקים שנמצאים בתחילת הדרך או מגדירים את עצמם בתור עסקים קטנים ואז המחיר שהם משלמים נמוך יחסית. לעומת זאת, חברות ועסקים גדולים עם כמה מחלקות, ישקיעו יותר כסף בשיווק ופרסום. קריטריון נוסף שמשפיע על המחיר, קשור בשיטת הפרסום שאנחנו בוחרים ואם יש כמה שיטות, אז כמובן שזה משפיע על המחיר. אם תפנו לחברה מקצועית המתמחה בשיווק ופרסום, כל חברה תתמחר את השירותים שלה קצת שונה. לרוב, קידום ממומן יעלה יותר מקידום אורגני.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר