פרסום בגוגל – מדריך קצר וענייני בנושא

ניווט מהיר

פרסום בגוגל נחשב היום לאחת הפלטפורמות המובילות לשיווק עסקים באינטרנט. אם אתם מחפשים כלי שייתן לכם תוצאות יחסית מהירות, כאלה שאתם גם יכולים למדוד אותן, אין ספק כי מדובר בכלי יעיל, נוח, כזה המאפשר לנו להגיע בדיוק לקהלי יעד רלוונטיים לעסק שלנו. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת, כדי שהפרסום שלכם יהיה רלוונטי ואפקטיבי קשור בהבנת ההבדלים בין מנוע החיפוש של גוגל, לבין גוגל בתור מדיה. כלומר, גוגל זה קודם כל מנוע חיפוש והוא מאפשר לגולשים לקבל את התוצאות הכי טובות והכי מדוייקות לשאלות שלנו. כל שאלה אנחנו שאלות מתורגטת על ידי האלגוריתם של גוגל ומספקת לנו מענה.

 

הרחבה

ככל שהזמן עבר, גוגל התרחבה ובעצם נוצרה רשת פרסומית בכל רחבי המדיה. רשת שבאמצעותה אנחנו יכולים להציג פרסום לאתרים. לכן, אם אתם רוצים לפרסם את האתר שלכם למשל, קודם כל חשוב להשקיע בתהליך של בניית אתר רספונסיבי המותאם לדרישות של גוגל. מערכת הפרסום של גוגל נקראית גם גוגל אדס. המערכת הזו מציעה לבעלי עסקים להזרים תנועה של גולשים פוטנציאלים בכך שהם בעצם מציגים מודעות שמעבירות אותם לאתרים עצמם, או לעמודי נחיתה. בשפה אחרת השיטה הזו מכונה גם קידום ממומן או PPC. כלומר, שבעלי עסקים משלמים עבור אותן מודעות שהגולשים נחשפים אליהן, הם ישלמו רק על אלו שבאמת ילחצו. אותן פרסומות כביכול, יופיעו בתחילת העמוד של תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות.

 

תהליך הפרסום בגוגל עובד ממש כמו שעובדים מכרזים. ברגע שאנחנו מגדירים את הקמפיין שלנו, נקבל החלטה לגבי אותם ביטויים שעל בסיסם כל המודעות יתפרסמו ונגדיר מה המחיר המקסימלי שאנחנו מוכנים לשלם על כל קליק של גולש. לפי השיטה הזו אנחנו יכולים להבין כי ככל שהתחום שבו העסק שלנו עוסק יותר תחרותי, ככה המחיר לפרסום יעלה.

 

יש לשיטה הזו כמה יתרונות בולטים

  1. תוצאות מהירות יותר בהשוואה לשיטות פרסום אחרות
  2. רמת גמישות גבוהה מאוד בתהליכי הפרסום ניתן להגדיר את הביטויים בצורה מלאה, מדוייק או חלקית.
  3. ניתן לקבוע איך אנחנו רוצים שהמודעה שלנו תיראה.
  4. ניתן להתמקד בקהלי היעד שלנו.
  5. העלאת קמפיין היא משהו יחסית פשוט וקל, כן צריך ידע טכני והשקעה בזמן, אבל יחסית קל ללמוד את המערכת הזאת, בשונה מתהליכי פרסום אחרים הנחשבים למורכבים יותר.
  6. ניתן לשלב עם הפרסום תהליך חשוב הנקרא רימרקטינג, כלומר לשווק את האתר שלנו ללקוחות שכבר גלשו באתר שלנו.

 

החיסרון בא לידי ביטוי במחיר שנחשב לגבוה יחסית.

 

לסיכום, מערכת הפרסום של גוגל יכולה לעזור לנו לייעל תהליכים, לחשוף את האתר שלנו כלומר את העסק שלנו ליותר גולשים פוטנציאליים ולהביא אותנו למקומות טובים יותר במדיה. כעת, כל שנותר לכם הוא להבין האם שיטת פרסום זו מתאימה לכם או לא.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר